دختر مورد علاقه ی دابل اس


대한민국

کــرهــ یــ جــنــوبــیــ بــا دابــلــ اســ

اول با عشقم جونگمین شروع میکنم!

جونگمین:من دختری رو دوست دارم که راحت بشه باهاش کناربیای...یه نفر که باهاش

احساس خوشحالی بکنم...مثل یه دوست برام باشه...یه نفر مثل خودم!

دومین نفر..................

برو پایین!

.............

پایین تر........................

خوبه خب!

وحالا هیووووووووووون

هیون:من از دخترایی خوشم میاد که زیبا.باملاحظه.پاک و مهربون باشن و به عنوان یه دوست

خوب بتونی روشون حساب کنی!

وسومین نفر کیوجونگ!

کیو:من دختری رو می پسندم که خوش قلب و مهربون باشه و لبخندپاک و خالصی داشته

باشه...از دخترایی که موی کوتاه و صورت گرد دارن خیلی خوشم میاد!

میگما حالا ماکه موی بلند داریم چیکار کنیم اصلا به من چه!شوهر من که جونگمین هست

تازشم با موهای منم مشکلی نداره!

چهارمین نفر یونگ سنگ

یونگ سنگ:من دخترایی رو دوست دارم که با نمک.باهوش و فهمیده باشن و راحت بشه

باهاشون ارتباط برقرار کرد!

وآخرین نفر

هیونگ:من از دختری خوشم میاد که مستقل باشه!و نسبت به کاری که انجام میده مصمم و

جدی باشه!

وپایان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت11:08---1 بهمن 1390
to ghalat kadi...yani chi ke shoharam jungmine ha?bezanam to dahanet khon bala biariiiiiiiiii?
پاسخ:هووووووووووووووووووووو چی میگی.............!!هان


kiana
ساعت14:16---17 دی 1390
salam bayad begam be onvane shoro bad nis

rasty u gheyr az in nazanin,dusty nadary????????پاسخ:چرا گلم نازنین فقط یکی از اونها هست. حالا متوجه شدی!


زهرامممم
ساعت18:11---13 دی 1390
ششلللوووووممممم - اپ کردی منو خبر نکردی !!!

وای وای وای -



ههههه - من اپپپوووووندمممم - بدو بیا
پاسخ:سلام ببخشید دارم میام!


آرزو
ساعت12:56---13 دی 1390
عزیزم بااسم عنوانت لینکیدمت.....

بازم بگرد پیدامیکنی....

مطلب قشنگی بود...

بوووووسپاسخ:باشه گلم ممنون که اومدی.


زهرا
ساعت23:15---10 دی 1390
سلام عسیسم؛غزل جوووووووووووونم!منو با اسمark Zahra Min لینکم کن.دوست دارم.خدافظ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

تاريخ شنبه 10 دی 1390برچسب:,سـاعت 21:32 نويسنده غــزلــ| |
i413141_11.gif (242×58)
Design:●▪.کدهای دُختَر پآریسی ●▪.